Ewa Tonia | Blog
4 etapy rozwoju firmy.
Najważniejszy w przetrwaniu jest pierwszy rok działania firmy. Nie wiem czy wiesz, że 1/3 zakładanych firm upada już w pierwszym roku swojej działalności.
Ewa Tonia | Blog
Jak wyznaczać cele dla swojego biznesu ślubnego?
Podstawą osiągania wszelkich sukcesów jest wyznaczanie konkretnych celów. Wskazują one nam kierunek, w którym powinniśmy podążać.
Ewa Tonia | Blog
Canva w biznesie ślubnym-dlaczego warto z niej korzystać?
Canva to program do samodzielnego tworzenia różnych materiałów graficznych, bez konieczności znajomości zasad projektowania.
Ewa Tonia | Blog
Czy masz firmę jaką pragnęłaś mieć?
Pamiętasz jak marzyłaś o tym żeby pójść na swoje, spełniać marzenia , działać kreatywnie mieć firmę, która da Ci wolność?
Ewa Tonia | Blog
10 najczęstszych błędów, popełnianych przez przedsiębiorców w branży ślubnej
Prowadzenie firmy nie jest zadaniem łatwym. Zdecydowana większość przedsiębiorców uczy się na własnych błędach, czego nie polecam.
Ewa Tonia | Blog
Jak stworzyć profil idealnego klienta?
Idealny klient (tzw. persona, avatar) to osoba reprezentująca grupę docelową, czyli niszę, do której chcesz dotrzeć.
Ewa Tonia | Blog
Empatia i jej wpływ na Twój biznes
Lepsze zrozumienie klienta i Twoja empatia mają potężny wpływ na Twój biznes. Ogólne podejście oraz to, że miałam ofertę skierowaną do wszystkich, było moim ogromnym błędem.
Ewa Tonia | Blog
Co to jest unikalna propozycja sprzedaży (USP)?
Unikalna propozycja sprzedaży (UPS) (z ang. unique selling proposition) jest to wartość lub cecha, którą wyróżnia naszą ofertę od pozostałych w danej branży.
Ewa Tonia | Blog
5 powodów, dlaczego Twoja oferta nie sprzedaje
Pierwsze 10 słów jest ważniejsze niż 100 słów następnych. Klient zanim umówi się z Tobą na spotkanie, ma kontakt z ofertą Twojej firmy, dlatego tak bardzo istotna jest dobrze przygotowana oferta.