FAQ

Kiedy należy zarezerwować termin usługi?

W celu zapewnienia pewnej i spokojnej współpracy oraz pewności co do dostępności elementów dekoracyjnych, które cieszą się dużym zainteresowaniem, rezerwacji należy dokonać jak najwcześniej. Z reguły około półtora roku przed planowaną uroczystością, w późniejszych rezerwacjach nie gwarantujemy wolnych terminów.

Mieszkamy za granicą, do ślubu nie będzie nas w Polsce. Czy istnieje możliwość nawiązania współpracy?

Jeżeli termin Waszego ślubu mamy dostępny, to istnieje możliwość współpracy z Wami.
Mamy doświadczenie w zdalnej współpracy z parami przebywającymi za granicą. Wszystkie ustalenia odbywają się przez e-mail, messenger, telefonicznie i online.

Zadzwoń i zarezerwuj termin na konsultację
Ewa – 663279944
info@ewisdekoracje.pl

Czy płacimy za konsultację?

Konsultacje indywidualne są bezpłatne i niezobowiązujące.

Jaka jest oferta ?

Kompleksowo wykonamy dla Was aranżacje ślubu i wesela, ślubu w plenerze, bukiety i dekorację samochodu oraz zapewnimy szeroki wybór różnych elementów dekoracyjnych.
W ofercie:

Zaproszenia ślubne, winietki, rozpiski gości
Oprawa florystyczna ślubna i okolicznościowa
Dekoracje okolicznościowe
Wypożyczalnia elementów dekoracyjnych
Ścianki za Parą Młodą
Obrusy i serwetki w różnych kolorach
Nośniki na kwiaty
Świeczniki
Oświetlenie LED, żarówkowe
Hale namiotowe
Podłogi
Nagrzewnice
Namioty typu - Gwiazda, Turek
Stoły bankietowe – okrągłe, prostokątne
Krzesła Chiavarii, Glamur, Boho
Stoliki koktajlowe, kawowe
Strefa chillout

Ponad dziesięcioletnie doświadczenie oraz liczne szkolenia sprawiły, że mamy możliwość oferowania całej scenografii ślubnej dla wymagających klientów, więc niełatwo nas zaskoczyć.
Jeżeli szukacie indywidualnych i nie szablonowych rozwiązań, cenicie jakość, klasę i wyjątkowość świadczonych usług, to ta oferta jest dla Was.
Wiemy, że nasze aranżacje przyczynią się do Waszego szczęścia oraz spełnią Wasze marzenia.

Zadzwoń i zarezerwuj termin na konsultację
Ewa – 663279944

Czy mogę prosić o ofertę ?

Ofertę przygotowujemy i wysyłamy, dopiero po szczegółowym wysłuchaniu i analizie Waszych oczekiwań. Każda Para Młoda jest inna i wymaga indywidualnego podejścia. Sugestie i uwagi uwzględniamy tak, aby ostatecznie aranżacje spełniły Wasze oczekiwania.

Serdecznie zapraszamy na omówienie się na bezpłatne i niezobowiązujące konsultacje indywidualne.
Proszę o wcześniejsze zapoznanie się z wszystkimi odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania o które pytają nas nasi klienci.

Ze względu, że cenimy czas naszych klientów i nasz własny, przygotowanie i przesłanie indywidualnej oferty jest usługą płatną. Cena takiej usługi to koszt sto złotych.
W momencie rezerwacji terminu, kwota ta jest odejmowana od całości zlecenia i jest usługą darmową.

Zadzwoń i zarezerwuj termin na konsultację.
Ewa: 663279944

Jakie są koszty usługi ?

Na to pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi, ze względu, że na ostateczne koszty ma wpływ bardzo dużo czynników. Praktycznie nie możemy określić górnej granicy, ale możemy podać średni dolny próg kosztowy.
Przybliżone nasze średnie dolne granice kosztowe aranżacji ślubno weselnej zawierające podstawowe istotne elementy dekoracyjne:

    • Dekoracja kościoła - 1000zł.
    • Dekoracja sali - 4000zł.
    • Wysoka kompozycja kwiatowa - 200zł.
    • Bukiet ślubny - 250zł.
    • Dekoracja kwiatowa samochodu - 200zł.

Koszt za usługę podzielony jest na cały okres naszej współpracy i jest płatny w trzech ratach. Oznacza to, że w łatwy sposób zagospodarujecie własnym budżetem i koszt ten w efekcie końcowym nie obciąży Waszego budżetu.
Jeżeli koszty naszych usług mieszczą się w Państwa zaplanowanym budżecie, proszę o kontakt telefoniczny i umówienie się na bezpłatne i niezobowiązujące konsultacje indywidualne.

Zadzwoń i zarezerwuj termin na konsultację.
Ewa: 663279944

Co wpływa na koszt usługi ?

Czynniki, które wpływają na cenę usługi:
    • Ilość, rodzaj i sezonowość kwiatów użytych do dekoracji – właśnie te czynniki najbardziej mają istotny wpływ na cenę usługi i pochłaniają największą ilość budżetu.
    • Rodzaj i wielkość lokalu, kościoła – od lokalu zależy jaka będzie potrzeba dekoracji i jaką ilość trzeba zastosować. Dlatego istotne jest, aby Młodzi kontaktując się z nami, podali link do lokalu czy też kościoła.
    • Ilość stołów do dekoracji lub/i planowana ilość osób zaproszonych – ułatwia nam opcjonalnie obliczyć, potrzebną ilość kompozycji.
    • Wielkość kompozycji – od wielkości kompozycji zależy ile użyjemy kwiatów do jej wykonania.
    • Ilość elementów dekoracyjnych użytych w dekoracji.
    • Ilość świec.
    • Sposób montażu – niektóre sale wymagają bardziej spektakularnego podejścia w dekoracji co w istotny sposób, również wpływa na kwotę ogólną.
Każdy projekt wyceniamy indywidualnie, każda nasza aranżacja jest inna. Ogranicza nas tylko wyobraźnia, możliwości, oczekiwania i budżet Pary Młodej.

Czy muszę znać mój budżet przed umówionym spotkaniem ?

Tak, ze względu, że ta informacja pozwoli nam przedstawić propozycje i rozwiązania dostosowane do Waszego budżetu, ale zdajemy sobie sprawę, że budżet bywa elastyczny i może ulec zmianie.

Jaka jest lokalizacja firmy i zasięg jej działania ?

Siedziba firmy Ewis Dekoracje mieści się w miejscowości Sietesz 41, województwo podkarpackie.
Działamy głównie w województwie podkarpackim, w promieniu 100 kilometrów od siedziby firmy.

Jak wygląda proces realizacji waszych usług ?

Każda Para Młoda jest inna i w innym przez siebie określonym terminie, decyduje się na rezerwację naszych usług. Z reguły odbywa się to około półtora roku lub około roku przed planowaną uroczystością
Częstym powodem stresu i wahania się przed podjęciem decyzji rezerwacji terminu jest:

    • Brak decyzji, jak ma wyglądać oprawa ślubu i wesela
    • Czy odległy termin wesela nie spowoduje zmian i innych wyborów?

Znamy te wszystkie obawy i nie widzimy w tym nic złego. Trendy i gusta zmieniają się a my ciągle poszerzamy swój asortyment dekoracyjny. Z tego też powodu dopasowaliśmy nasz proces rezerwacji usług do problemów naszych klientów.

Proces rezerwacji:

Umowa - rezerwacja terminu –jest to pierwszy etap rezerwacji naszych usług.
Przy rezerwacji terminu nie musicie mieć sprecyzowanych wszystkich oczekiwań. Będzie to zmieniać się w czasie całego okresu przygotowań.
Na tym etapie obowiązują ustalenia z formularza oferty indywidualnej.
Wiele Par rezerwuje nasze usługi z dużym wyprzedzeniem, dlatego też pozostajemy elastyczni w Waszych wyborach.
Rezerwacja terminu wiąże się z wpłatą w wysokości 30% wartości ustalonego budżetu. Pozostała kwota, płatna w transzach, według ustaleń określonych w umowie.
Przy rezerwacjach zdalnych, umowy przesyłamy przez e-mail.

Umowa rzeczywista z opisem elementów – finalizowana jest najpóźniej w miesiącach poprzedzających rozpoczęcie sezonu ślubnego. W tym okresie wszystkie Pary Młode proszone są o podjęcie decyzji co do wyborów i uściślenia całej koncepcji stylizacji. Decyzje odnośnie ilości kompozycji kwiatowych i innych elementów, uzależnionych od potwierdzenia przybycia gości, ustalane są dwa tygodnie przed planowaną uroczystością.

Czy wykonujecie aranżacje ślubne i weselne z użyciem sztucznych kwiatów i balonów

Aranżacje ślubne i weselne przygotowujemy głównie z kwiatów żywych.
Na życzenie naszych klientów w dekoracjach również używamy kwiaty materiałowe wysokiej jakości, głównie w dekoracji holi, przejść komunikacyjnych oraz miejscach gdzie kwiatom żywym trudno stworzyć odpowiednie warunki aby cieszyły oko swoją świeżością do końca przyjęcia weselnego.
Dekoracje balonowe stosujemy głównie do dekoracji bram, domów Par Młodych.
Naszym zdaniem to kwiaty najbardziej odzwierciedlają miłość i akcentują wyjątkowość tego dnia.

Czy do dekoracji możemy dodać własne przygotowane elementy jak winietki, drobne upominki dla gości ?

Oczywiście, mogą Państwo dodać własne elementy dekoracji lub zlecić ich wykonanie nam.

Czy wykonujecie dekoracje również na inne uroczystości ?

Tak. Wykonujemy również kompleksowe aranżacje na inne uroczystości okolicznościowe i rodzinne.